2007/06/09

Kulcsos SAL 2.

Néhány hete kitaláltam, hogy amikor Lilivel megyek le a játszótérre, viszek magammal egy aktuális kisebb méretű hímzést is, és szigorúan csak akkor veszem elő, ha Lili már elaludt a babakocsiban. Így naponta van legalább egy órám hímezni.
Ilyen módon sikerül haladnom a kulcsossal, mert egyébként nem haladnék vele:

Íme a 2. heti eredmény:
















A héten kotortam a kincses fiókban, egy régebben elkezdett witzy-kacsát keresve, amit persze nem találtam meg, pedig múltkor a kezemben volt, ráakadtam még egy megkezdett munkámra, amiről már meg is feledkeztem, hogy van. Ugyan még csak a kerete van meg, de eldöntöttem, hogy be fogom fejezni.









És a lényeg: elkészültem Niki Witzy kacsájával. Már csak az anyag szélének elszegése, és a keretezés van hátra:


6 megjegyzés:

helen írta...

Nagyon jól néz ki a kulcsosod! Talán picit világos a betű..?

Az órádra emlékszem még :) Mikor nálunk jártál, akkor kezdted el a keretét (kiskar utcai albiban voltunk akkor). Jó rég, tán igaz sem volt.

A kacsád aranyos lett :)

Rita írta...

Jó az a kulcsos! Én is nagyon szeretem ezt a DMC-t.
És a Witzy is nagyon helyes, ezt még nem is láttam!

bucilla írta...

Nagyon cuki a kacsád:) És a kulcsosod is nagyon szép lesz! Tetszik a színe!

Polly írta...

Köszi mindenkinek :)

Éva: Igen, a betű elég világos lett, de most már nem bontom vissza. Fáradt vagyok ahhoz, hogy mazochista legyek :)))))

Cimpulusz írta...

Ezt az órát tavaly nyáron meghímeztem a húgom "nászajándék - kelengyéjébe" !:)))

Polly írta...

nincs meg valakinek az óra mintája patban vagy xsdben?